helgen!! :) <33 :D

hej hopp!! :D Längtar tills helgen för jag och simone (och kanske någon annan haha vi får se om "dom" personerna kan). jaja men vi ska åka och shoppa i nacka på fredag (after the school). sen kanske jag (bara jag) sova hemma hos simone det beror på om hon kan men jaja. haha förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men tycker det inte är så kul längre och jag glömmer hela tiden sen när någon påminner mig så är jag för lat. men skit samma kommentera gärna om ni vill att jag ska göra något som t.ex kanske äta något äckligt, frågestund, göra något konstigt med en kompis vad som helst..!! <3 :P Many kisses and hugs from jennifer <33 :* :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0